
GÖREVLENDİRME YAPILDIKTAN SONRA İSTENECEK BELGELER
1- Başvuru Formu ( Müdürlüğümüz Web Sitesinden Temin Edilecektir. )
2- Diploma veya Mezuniyet Belgesi onaylı fotokopisi
3- Formasyon Belgesi ve diğer sertifikalar ( Yabancı Dil, Bilgisayar vb.)
4- 2024-2025 KPSS-AGS Sonuç Belgesi
5- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
6- Sabıka Kaydı (E-Devletten alınabilir)
7- 1 adet vesikalık fotoğraf
8- Askerlik Durum Belgesi
9- Sağlık Raporu
NOT: GÖREVLENDİRİLEN ÖĞRETMENLER BAŞVURU FORMU İLE BİRLİKTE İSTENECEK EVRAKLARI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜMÜZ İNSAN KAYNAKLARI BİRİMİNE TESLİM ETMELERİ GEREKMEKTEDİR. AYRICA VAN İLİ HALK BANKASI TUŞBA ŞUBESİNDEN (1494 ŞUBE KODU) HESAP AÇMALARI GEREKMEKTEDİR.
https://gevas.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2025_08/14105109_basvuruformu.xlsx