VAN GEVAŞ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2016 Yılında ilçemizde görev yapan 205 öğretmenimize İlçe Fatih Eğitmenimiz Harun YAVUZ tarafından Fatih Projesi kapsamında 12 farklı kursta 1 haftalık(30 saat) eğitim verildi.

2016 Yılında ilçemizde görev yapan 205 öğretmenimize İlçe Fatih Eğitmenimiz Harun YAVUZ tarafından Fatih Projesi kapsamında 12 farklı kursta 1 haftalık(30 saat) eğitim verildi.

İlçe Fatih Eğitmenimiz Harun YAVUZ, FATİH Projesinin eğitim ve öğretimde fırsat eşitliğini sağlamak ve okullarımızdaki teknolojiyi iyileştirmek amacıyla BT araçlarının öğrenme-öğretme sürecinde daha fazla duyu organına hitap edilecek şekilde derslerde etkin kullanımını sağlamak amacıyla  Milli Eğitim Bakanlığı ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı işbirliği ile Türkiye’deki tüm dersliklere Etkileşimli Tahta ve Hızlı İnternet, her öğrenciye tablet bilgisayar ve Eğitim Yazılımlarını içeren çok büyük bir proje olduğunu belirterek kurslara katılarak emek verip hazırladıkları çok güzel çalışmalardan ötürü tüm öğretmenlere teşekkür etti.

Fatih projesi kapsamında ilçemizde 16 okulumuza toplam 258 adet etkileşimli tahta takıldığını belirten İlçe Fatih Eğitmenimiz Harun YAVUZ, 18 okulumuza toplam 24 adet Çok Fonksiyonlu Yazıcı(A3/A4) dağıtıldığını ifade etti. Ayrıca 3 okulumuzda toplam 159 tablet bilgisayar(58 öğretmen, 101 öğrenci) dağıtıldığı bilgisini veren YAVUZ, 2 yılda 16 okuldan farklı branşlardaki toplam 261 öğretmene "Fatih Projesi-Etkileşimli Tahta Kullanımı Kursu" verdiğini ifade etti. 1 hafta süren eğitimin amaçları aşağıda sıralanmıştır.

EĞİTİMİN AMAÇLARI:
Bu faaliyeti başarı ile tamamlayan her kursiyer,

  • Eğitimde Fatih Projesinin amacını, kapsamını ve beklentilerini bilir,
  • Etkileşimli tahta ve yazılımını kullanır,
  • Eğitimde teknoloji kullanımı kavramlarını bilir,
  • Öğretim sürecinde e-materyalleri yerinde kullanır,
  • Proje kapsamında sağlanan BT ekipmanlarının kurulumunu, kullanımını yapar ve karşılaşılan temel problemleri çözer,
  • EBA ve İnternet üzerinde yayımlanan, ders etkinliklerinde kullanabileceği materyalleri arar, bulur ve telif haklarına uygun olarak seçer,
  • Seçilen materyal üzerinde değişiklik yapar,
  • İhtiyaç duyduğu konularda materyal düzenler/tasarlar,
  • Derste kullanacağı materyallerin yer aldığı ürün dosyası hazırlar,
  • Bulunan/düzenlenen/tasarlanan materyali etkili kullanmak üzere bir ders planı hazırlar,
  • Plana uygun olarak etkileşimli tahta ile dersini sunar,
  • Materyalin etkililiğini ve verimliliğini değerlendirir.

KURSLARDAN KARELER

13-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-201713-01-2017

Karşıyaka Mahallesi,Halime Hatun Caddesi No16 65700 GEVAŞVAN - 04326122025

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.